Wednesday, May 21, 2008

信仰爱情

i'm home today.
i'm in love.
and i love Alvin Wong Xin Pu
lalalalalala~
his my think alike, my other half.
HEARTSSSSSS <3
i miss him. diao.
even thou i look ugly in the pic, im still putting it cos his in it.
before we got together... before any sparks fly -at shebang


给我信仰爱情的勇气

我的世界只有你

甜蜜确定不放弃

就让我可以深情

闭上眼睛深深呼吸

遇见你我是如此幸运

给我一个机会拥抱你

一生一秒也不要忽远忽近看不清

给我允许守候你

从今天起

信仰爱情有意义

因为你



No comments: